یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
۰ نفر

تیم بولونیا به لطف تیاگو موتا در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد اما این مربی را از دست داده است.

وینچنتزو ایتالیانو

به گزارش همشهری‌آنلاین، بولونیا هم سرمربی‌اش، تیاگو موتا را از دست داد و هم برخی ستارگان تیمش را. آنها که پس از ۴۸سال به لیگ قهرمانان اروپا راه یافته‌اند، به‌خاطر تغییر سرمربی زیان چندانی ندیده‌اند. وینچنتزو ایتالیانو که فیورنتینا را به ۲فینال جام‌حذفی و لیگ کنفرانس در فصل پیش رسانده بود، جای موتا را روی نیمکت این تیم گرفت. او مربی صاحب‌سبک و موفقی است.

- ایتالیانو در بدو ورود متوجه شد که ۲ستاره تیمش در فصل آینده پیراهن بولونیا را بر تن نخواهند کرد. ریکاردو کالافیوری در یورو تنها بازیکن تیم ملی ایتالیا بود که درخشید و تاوان آن را بولونیا داد. این مدافع با ۴۵میلیون یورو به آرسنال واگذار شد. یاشوا زیرکزی هلندی هم با ۴۲.۵میلیون یورو به منچستریونایتد رفت. از طرفی، قرارداد قرضی الکسیس ساله‌ماکرز به پایان رسید و این مهاجم به آث‌میلان برگشت.

- در لیست خریدهای جدید نام نیکولو کامبیاگی دیده می‌شود. او از آتالانتا برای خط حمله و با مبلغ ۱۰میلیون یورو خریده شد. امیل هولم از اسپتزیا با ۷میلیون برای دفاع کناری و نعیم بیار از رن فرانسه با یک‌میلیون یورو برای خط میانی به این تیم آمده‌اند. خوان میراندا آخرین بازیکنی بود که جذب شد. او هم برای دفاع کناری و به‌طور رایگان از رئال بتیس گرفته شد. به این ترتیب باشگاه تقریبا ۷۰میلیون یورو در نقل‌وانتقالات سود کرد.

کد خبر 871670
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha